Jennys tankar

Mysdag med V

Publicerad 2013-12-12 20:46:00 i Allmänt, Familjen,

Idag har jag varit ledig :).
 
Jag och Vincent har myst hela dagen. Förts var vi och hämtade hans nya pass, vi var där igår och tog kort och hämta det idag :). Snabba puckar hos polisen :). V tyckte det var spännande hos polisen, vi brukar åka förbi där ibland och där bor tjuvar och de som gjort något dumt. Mycket spännande tyckte V men lite läskigt också.
 
Efter de åkte vi in till stan för att uträtta lite ärenden, V har inget tålamod när det gäller att gå i affärer, om det inte är en leksaksaffär då :P.
Man blir hungrig av att gå på stan så när vi ändå var där passade vi på att luncha :).
Min mat var helt okej, v åt pannkakor med grädde och sylt :).
 
Mysig dag tillsammans med min lilla plutt <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela