Jennys tankar

Kalasdags

Publicerad 2013-07-27 23:58:00 i Allmänt, Firarhörnan,

Dagen D, idag skulle det nämligen vara barnkalas :).
Vincent gick och väntade och väntade, När kommer dem? När de väl kom så blev han lite blyg. 4 kompisar kom och busa och hoppa hoppborg. Har googlat och läst massor om barnkalas och på de flesta ställena stod de att det var ingen idé att ordna med lekar då de är för små. Så fri lek var det som stod på schemat. För att vara första barnkalaset och inte ha koll på nåt känner jag mig ganska nöjd. Har några saker som jag ska ändra på inför nästa iaf.
 
På kalaset bjöds det på grillad korv i bröd, massa kakor och glass i stora lass. Jag vill att alla ska kunna äta något så jag vet inte hur många byttor med glass jag köpte, mardrömmen vore om någon blev utan :/. Ja vet att jag går in för det lite för mycket, men jag vill så gärna att alla ska gilla nåt och allergiker och alla ska kunna moffa i sig. Det går liksom inte att hejda sig :/.
 
Jag höll tummarna för fint väder eftersom jag hyrt hoppborgen, och fint var det, lite för fint om det nu kan bli det. Det var så VARMT! Ungarna höll på att däcka i värmen.
 
Hoppborgen och bilen fick i 3-års present var populär iaf, hoppas det var nöjda barn iaf!
 
Tack alla snälla barn och föräldrar som gjorde Vincents dag så fin :) <3
 
 
 
 
 
 

 
 
Elvis ville också hoppa
 
 
 
 
 
 
 
 
 
syns dåligt men de är musse pigg  i mina musse muffins :)
 
 
 
Jag och min kusin var lika roade som barnen :)
 
Mormor var också med :)
 
Vilar oss lite efter en fartfylld dag :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela