Jennys tankar

Mariebergskogen

Publicerad 2013-07-08 23:35:00 i Allmänt, Familjen, Semester och utflykter,

 
Första semesterdagen är avklarad :). Har jag sagt att detta är min första betalda semester :), har aldrig haft det förut. Känns helt otroligt faktiskt!
 
Dagen har vi spenderat på Mariebergsskogen med min kusin Jessica och hennes fina familj :). Våra goa pojkar leker jättebra ihop och de har såå roligt <3.
Att vi skulle bada bestämdes dagen innan på Morbror Anders kalas :).
 
Vi badade  busade, fikat, tittade på djuren och åkte tåget :).
 
Zack och Vincent har sprungit och skrattat hela dagen, 2 nöjda killar :). Lilla Elvis var också nöjd, roligt att åka tåg och bada.
 
Så underbart att se att de har så kul ihop <3.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Underbar dag, efteråt brummade vi hem och fortsatte rota i lägenheten så kom min stora kärlek hit.
Som sagt underbar dag!
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela