Jennys tankar

Vincent

Publicerad 2013-07-29 21:11:00 i Familjen, Firarhörnan,

Tänk att  för 4 år sedan, låg jag vid den här tiden och tittade på mitt lilla lilla mirakel. 4 år, igår pussade jag min lilla 3-åring godnatt och imorse sjöng jag för min stor 4 åring.
Min fina lilla stora underbara skatt, Grattis på 4-års dagen. Mamma älskar dig!
 
Idag så tog vi en cykeltur till Café Råtorp (cykeln fick han som en tidig födelsedagspresent för ett några veckor sen), mamma, Lennart och Syster yster följde också med på cykelturen. Broder våga sig inte ut på en cykel än efter tt han variit inlagd på CSK.
 
Vi fikade och satt och prata :).
 
 
Min trötta plutt <3, mina paket fick han idag, fast han har blivit firad hela helgen.
 
 
 
 
 
 
 
Cykelturen.
 
 
 
 
 
Nam nam nam tyckte Vincent.
 
Sen bar det av mot Slottsbron för att träffa Morfar. Myspys dag och Nu sitter jag här och saknar mitt fina barn då han sover hos morfar.
 
Hipp Hip Hurra min fina underbara son <3.
 
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela