Jennys tankar

Fyndat

Publicerad 2013-03-26 07:28:00 i "Fynd", Allmänt,

Hejsan!
 
Igår så köpte jag mig en sådan här liten maskin.
 
Jag hoppas den är bra :). Har varit helt förälskad i kitchen aid förut, men efter att ha provat mammas så vart jag inte lika kär längre. Denna har starkare motor, vilket jag tycker är bra. Har läst att visparna inte riktigt kommer åt i botten och på sidona, men det tycker jag iofs de flesta verkar ha problem med :/.
 
Ska bli riktigt kul att baka nåt nu när man har denna :).
 
Sedan köpte jag en present till Vincent som han ska få i födelsedagspresent.
Jag köpte nämligen biljetter till detta :). Fick maila om att de hade påskerbjudande och man behövde boka biljetterna innan den 3/4. Hoppas han kommer gilla de :).
 
 
 
Kram kram
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nina hårding

Publicerad 2013-03-29 22:54:25

Äre en kenwood ?

Svar: Nope, en Obh Nordica :)
Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela