Jennys tankar

Camilla och putte

Publicerad 2013-05-26 21:39:00 i Allmänt, Familjen, Firarhörnan,

Phu! Äntligen är jobbhelgen över, inte för att det har varit så jobbigt lr så.. Men det känns alltid tråkigt att jobba när alla andra är lediga :/.
Iaf så var det kalas idag som jag kom sent på då jag jobbade. jobb i säffle och kalas i väse, då behöver man lite tid på sig. iaf så var det kusin Camilla och hennes patrik som fyllt år samt att de hade varit gifta ett år. roligt att träffa släkten en snabbis innan det var dags att åka hem. Bäst av allt var ju att äntligen få träffa Vincent :):):). Mormor var barnvakt och då bir det inte att jag åker till Karlstad efter jobbet, så jg hade inte sett han sen i fredags. Mitt hjärta de <3!
 
 
Det var allt för nu.
 
Pöss pöss

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-06-19 16:12:23

.... Vill bara hoppa in och säga TACK för att du/ni finns.. Du är alltid så klok, snäll och omtänksam. Jag är glad att jag har dig i mitt liv <3

Kram Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela