Jennys tankar

klänning

Publicerad 2013-05-20 08:26:01 i Allmänt,

Hej hopp!
 
Detta med kläder kan ju vara svårt ibland. Jag ser många som kan bli lite obekväma med att jag låter plutt ha klänning. Vill han ha de så får han! Jag kan inte komma på en vettig anledning till att säga nej, så varför ska jag göra de? Några säger att de aldrig skulle sätta klänning på sin son..
 
Konstigt egentligen att ett stycke tyg som är till för att värma/skydda mm kan ha sååå många åsikter om sig och särskillt på vilken människa de ska värma/ skydda från solen mm..
 
Så här kan det väl inte vara i alla länder? Finns det specifika tjej- och killkläder i alla länder?
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela