Jennys tankar

Ullared

Publicerad 2013-05-16 22:54:00 i "Fynd", Allmänt,

I onsdags strax efter 6 hämtade mamma upp mig och vi for mot Malin för att hämta upp henne och Josse, vi skulle göra ullared osäkert :P. Massa prat, töl och skratt i bilen :). Ditvägen kändes jättelång och trött var man jue.
Men vi underhöll oss, facebook finns ue i telefonerna nu :P.
 
 
Väl framme så blev det massa shopping, vi bestämmde att vi träffas runt 13 för att luncha ihop, sen drog jag och mamma till barnavdelningen och malin och josse styrde mot heminredning. Fick tag i hur mycket barnkläder som helst, så nu behöver jag nog inte köpa något på ett tag :). Hittade även en tröja till M :). Efter lunchen blev det lättare att shoppa igen, för jag var så trött innan och ville bara hem, låg blodsocker :P.
Hittade några grejer till mig också, nån tunika och någon klänning, 2 scarfer, ekologiska sminkborstar, nagellack, några tröjor. ja det bev endel till mig också :).
 
Vi sprang även på dessa herrar :)
 
 
Mamma blev nöjd :)
 
 
 
 
Påvägen hem träffade jag en klasskompis vid en mack, de var där och tanka ambulansen så bytte några ord med henne :).
 
En rolig och perfekt dag, med lite ont i fötterna, men fortfarande en väldigt bra dag!!
 
Plutts
 
Mitt
 
Känner mig nöjd iaf :)
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela