Jennys tankar

Barnfri helg

Publicerad 2013-10-13 09:27:23 i Allmänt, Vardagslyx,

Idag kommer Vincent hem :). Han har spenderat helgen hos Moster med mormor. De har haft jättekul, mormor uppdaterar med massa mms och det är så kul att få dem. Men oj vad jag saknar min lilla pojk nu.
 
Igår tog jag en lång sovmorgon, vaknade tidigt men la mig och läste somnade om efter någon timme.. Sen åkte Matzan och köpte frukost så jag fick frukost på sängen :), UNDERBART! Så jag låg i sängen hur länge som helst innan det var dags att hoppa in i duschen och fara mot staden. Jag och Matz lunka runt i stan och jag fyndade lite födelsedagspresenter, fast det är över 1 halvår kvar innan de fyller år, men man ska  vara ute i god tid :P. Brukar alltid ha födelsedagar i bakhuvudet ifall man springer på något som skulle passa.
 
Julklappar har jag redan börjat med och jag är faktiskt klar med några också :).
 
När vi ändå strosade runt på stan passade jag på att hämta våra biljetter till Disney on ice, så nu är de i tryggt förvar hemma hos oss. Tänkte Vincent skulle få sin biljett i julklapp.
 
Annars har det inte gått i många knop här hemma, jag och matz har fått tid för varandra och sett massa filmer och pratat, skrattat så vi gråter. Jag sa ju att Inbetweeners  är  super!
 
Helgen har varit jättebra men jag har saknat mitt lilla hjärta, ska bli så skönt att få hem honom så jag kan lura till mig en kram och puss. Ibland får man det bara sådär och annars är han för stor :P.
 
Jag skulle ge honom en gomorgonpuss och kram något jag alltid brukar göra och då sa han -" men mamma jag är 4 år nu och för stor för pussar."
 
Kramar också men han är inte för stor för att sitta i knä det blev an först när han är 15 så sa han :), så jag får väl va nöjd med de :P.
 
Vid 2 kommer han och innan dess ska jag och M ta en fika på stan.
 
Kram för nu.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-10-25 10:30:42

Oj, vad länge sedan jag kikade in här!! Har kommit ifrån mitt bloggande och också att läsa andras.. TACK för titten häromdagen, det var såååå kul att se er!!!! Hoppas vi får till ett tjejmys också, hojta när du har en lucka!!! Kram och pussa prinsen! (lillprinsen alltså)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela