Jennys tankar

Filmkväll

Publicerad 2013-10-26 08:14:04 i Allmänt, Familjen,

Hej hopp!
Igår efter jobbet var det full rulle, inte nog med att man fick jobba över, hade bilen igår så det fungerade bra :P.
Eftersom jag fick jobba över och upptäckte att klockan var halv 5 när jag var hos en vårdtagare fick jag kasta mig på telefon och ringa morbror Fredrik och Lennart som fick rycka in och hämta på dagis :). På vägen hem svängde jag in i Grums och sprang in på konsum, jag resonerade som så att det måste vara mindre folk på konsum i Grums än på Maxi i stan. Så in där och handlade fredagsmyset, på väg in mot stan svängde jag in på Biltema, då jag lovat jobbet att hoppa in där och köpa gravljus. Tror jag rensade hyllan för dem 50 st kom jag ut med iaf. Sen bar det snabbt av hemåt, hemma satt Vincent och Fredrik och spelade Xbox, mycket uppskattat av Vincent :).
 
Jag gosade och hejjade på mitt lilla hjärta, sen gick jag in till mig gjorde en mandarinpaj, som jag ska lägga ut receptet på senare och tog en dusch medans den var i ugnen. Sedan kom M en sväng, han glömde sin dator och var bara tvungen att åka hem och hämta den :P. Så plutt följde med på en bilfärd mot våxnäs, medans jag startade med att göra hemmagjorda hamburgare, finns det några andra? :P.
 
Hann röra ihop nötfärsen med kryddorna och resten av ingredienserna innan Matz kom in oh sa att han hade en sovande liten plutt i bilen. Min fina lilla trötta pojk. Han hade sagt till Matz i bilen vi får nog skynda oss hem för jag somnar snart.
Strax efter hade han sagt Jag orkar nog inte spela mer tv-spel för jag är så trött. Sen sov han som en stock :P
 
När hamburgarana var färdiga satt vi oss framför tv'n med broder och kollade på en riktig B-film, den var sååå dålig att den blev rolig. Nu visste vi iofs att den skulle va askass, det hörs på namnet :P. Men det kändes ändå som en sån där film man bara måste ha gått igenom och sett ungefär som braindead och bad taste också urkassa filmer. Vi kollade på, håll i er nu, SHARKNADO. Vi satt och gissade så puckade grejer och jajjemän det som man sa hände i filmen, hahahaha.
Ska ni ha en riktigt B-film kan jag rekommendera denna :P
 
Det var allt för nu.
 
Pöss och kram

Kommentarer

Postat av: milla

Publicerad 2013-10-31 08:21:10

Svarade på en gammal kommentar i ditt Nigellainlägg, svårt att se kanske? Borde ha skrivit i senaste inlägget förstås! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela