Jennys tankar

Barnkalas

Publicerad 2013-09-01 22:50:00 i Allmänt, Familjen, Firarhörnan,

Idag har jag och Vincent varit på barnkalas, Zack fyller nämligen hela 3 år på tisdag. Stora barn vi börjar få Jessica. Perra hade sin svensexa igår så jag tyckte nästan lite synd om honom som skulle stå för barnkalas idag.
 
Dagen började med plock av flyttkartonger som vanligt, ser ut som någon släppt en bomb i köket.. Sen var det bara att sätta fart med att få på sig kläder och packa in paket. Var ett mycket trevligt kalas, min kusin är så pysslig, jag antar iaf att det är hon och inte Perra som fixar och trixar.. Ska försöka komma ihåg att lägga in ett kort på inbjudningskortet, så himla fint!
 
Kalaset bjöd på massa bus och skratt, men det var en blyg kille jag hade i början som bara skulle sitta i mammas knä, jag ska inte säga något jag.. Jag har lika svårt för massa nya folk där alla känner alla utom jag som känner en.. Måste tuffa på mig!!
Kakor och glasstrut bjöds det på och det la sig bra i kistan :). Sedan hoppade barnen på zack's present en studsmatta med döskallar på.
Tack för ett mycket trevligt kalas :)
 
På tisdag är det dags igen, då Zack ska ha släktkalas :)
 
Blir en riktig kalasvecka, då Thomas (mosters man) fyller år den 2/9, Zack den 3/9, broder den 4/9 och Petra (kusin vitamin) den 5/9.
 
 
 
 
 
Istället för fiskedamm fick alla barnen, de som ville skjuta en boll mot mål :).
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela