Jennys tankar

Lilla lillebror

Publicerad 2013-09-04 11:05:00 i Allmänt, Familjen, Firarhörnan,

Idag började morgonen med att vi var in och sjöng för min lilla lillebror/morbror, han fyller nämligen 30 år idag :). Tyvärr har han inte fått något paket av mig och Vincent än, då vi köpte biljett till skogsröjet, men istället för att åka på festival fick han åka till CSK och bli inlagd :/. Så jag tycker inte den presenten gills, då han inte fick någon användning för den :/. Ska klura ut nåt annat, frågan är bara vad? Någon som har något tips?
 
Efter paketöppningen vill Vincent mysa med morbror och de va klart han fick de. Lite grabbsnack på morgonkvisten :)
 
 
Hipp hipp hurra för lilla lillebror på 30-årsdagen :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela