Jennys tankar

Stjärnan

Publicerad 2013-09-12 21:58:00 i Allmänt,

Imorgon gör Vincent sista dagen på Förskolan Järpen och avd Stjärnan världens bästa förskola om ni frågar mig. underbara Pedagoger och underbara barn. Kommer gråta mängder :/. Snälla gulliga fröknar som jag säger, pedagoger är väl rätt ord men.. Åh va jag kommer sakna denna förskola. Finns inget att klaga på!
 
Vi kommer sakna er massor.
 
Har lovat Vincent att vi ska hälsa på någon gång längre fram :).
 
Vincent gav de underbara fröknarna presenter sista dagen.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2013-09-24 23:25:54

Jag, samuel och denny älskar också järpen. All personal är ju helt underbar! Hoppas ni får det lika bra på nya stället!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela