Jennys tankar

Hajklubben

Publicerad 2014-04-17 08:19:00 i Allmänt, Vardagslyx,

Igår samlades vi hajfantaster igen, eller fantaster är nog fel men vi valde ett tema och det fick bli Haj. Därav hajklubben :P.
 
Igår valde Anders film och det blev Sand Shark, den är sämst hittills kan jag säga!
 
Men det var roligt att ses igen och som Anders sa, den här skitfilmen samlade oss alla i så då måste det har varit en bra film :)
 
Igår var vi Broder, Jag, Nina, Magnus, Lina och Anders som ni märker så växer Hajklubben :P. Matz dök lägligt upp så fort filmen var slut.
 
Igår var ännu en skitdag, men kvällen blev toppen och jag fick lite ny energi, så den blev bättre :)
 
 
 
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela