Jennys tankar

Bali

Publicerad 2014-02-13 03:38:00 i Allmänt, Familjen, Semester och utflykter,

Hej hej! Nu är vi äntligen framme på bali, eller vi kom fram på tisdag kväll, efter att ha rest sen klockan 5 på måndag morgon. Det har varit 2 långa dygn, med byten av plan och att vänta lite på olika flygplatser. Tror V har haft det jobbigt, han har varit hungrig och trött då flygplansmaten inte var någon hit tyckte han. Men han har varit så otroligt duktig, nästan inga tårar alls eller att han klagat. första morgonen här hade han ont i magen och kräktes flera gånger, inte ens då klaga han. Mamma däremot var gråtfärdig kan jag säga... här kommer lite bilder från vårt boende, egen pool och egen butler som kommer och gör frukost hos oss varje morgon... just de jag och M förlovade oss den 13 december också, här får ni se min ring, som jag är helt förälskad i. Inte den bästa bilden, men den är tagen med plattan..puss och kram

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2014-02-16 22:35:36

Grattis till förlovningen! Och vad gött att vara på Bali. Är avis kan jag säga! Hur länge stannar ni? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela