Jennys tankar

Fyndat

Publicerad 2014-02-28 18:55:00 i "Fynd", Allmänt,

Jag köpte några underkläder från La Senza när jag var på Bali och jag var grymt nöjd med dem. Eftersom jag rensat underklädes lådan för ett tag sen så behövde jag  fylla på den. Jag surfade in på La Senza's hemsida och kollade på rean, det slutade med att jag klickade hem lite grejer :).
 
5 bh'ar och ett gäng trosor. Med tullsatsen eller vad det nu kallas så gick det på ca 1200.
 
Jag känner mig nöjd iaf :)
 
Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela