Jennys tankar

Mera Bali!

Publicerad 2014-02-21 14:53:00 i Allmänt, Familjen, Semester och utflykter, Vardagslyx,

Hej hej!Här är det underbart! Kan verkligen rekommendera alla att åka hit. Vi bor i Canggu vid echobeach, mycket lugnare än Kuta där det kryllar av turister.Vi bor på sandhya villa, och vi kunde inte ha det bättre!Personalen är jättebra och trevliga! De älskar barn och många försöker sig på att prata och skoja med Vincent, det är mest australiensare här och de tror nog att han kan engelska.Jag och syster har varit på spa igen, massage en timme, manikyr och pedikyr en timme, samt huvudmassage och massa bra för håret en timme. Gissa vad det kalaset gick på, 300 kr!! Skulle aldrig haft råd med allt det där hemma i Sverige.Vi har även haft en kock här en kväll som lagade mat till oss här hemma, lyxigt! Så god mat, åt som bara den!Har även gjort massa utflykter som jag skriver om en annan dag :-). kram

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2014-02-21 19:17:44

Å så härligt ni verkar ha de ! Tack för det fina kortet som grabbarna fick , jätte kul :)njut njut NJUUT nu , här är det slask väder ända upp till knäna ! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela