Jennys tankar

kalas-söndag

Publicerad 2014-07-13 22:31:00 i Allmänt, Familjen, Firarhörnan,

Idag är det fullt upp som vanligt.
Kalas för min käre morbror och för Kermith, Matz pappa.
Så det har blivit mycket smarrigt att äta. Hos morbror och Nipha bjöds det på mat, fikan hann vi inte med vilket nog var tur.
Roligt att träffs släkten en snabbis innan vi fick fara vidare till Karlstad igen.
Hos Matz päron bjöds det på grillat som var så gott, som ni vet är jag inget fan av korv och äter bara korv om någon bjuder på det och nån prinskorv på jul och påsk. Men de hade grillspett där de bla hade en korvbit på och den var så god. Smakade inte gris på det sättet om ni förstår.
Mums faktiskt.
 
Vincent tittade lite på film med Matz och lekte mede bondgården som Matz hade när han var liten.
 
Det är den här lilla människan som gör att jag orkar <3
 
Den där stora har också en del i mitt orkande att göra <3
 
 
 
 
 
Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela