Jennys tankar

Ulvsby

Publicerad 2014-07-30 20:05:00 i Allmänt, Familjen, Vardagslyx,

Dagen har spenderats i Ulvsby hos mina fina kusin Jessica och hennes barn. Lek lek och åter lek stod på schemat och de har så kul tillsammans och har peppar peppar aldrig bråkat om nåt, lugna barn, lugna mammor!
Efter att ha intagit lite korv och bröd hos Jessica bestämde vi oss för att åka och bada, bra bestämt om jag får säga det själv! Vi har haft jättekul, jag Z och Vincent var på det djupa(med djupa menar jag typ lår höjd för mig).
Där har de hoppat från mina knän, simmat och vi har slungat oss runt i vattnet, 2 mycket glada barn!
Jessica och E kom ut för att kika vad vi gjorde. Fika och sandslottsbygge hann vi också med, där på nåt konstigt sätt slutade med att barnen satt i en grop och mammorna grävde febrilt för att få vattnet att rinna till gropen. det hela slutade med att vi grävde en mindre grop närmare vattnet, vilket resulterade i protester från de 3 cheferna. Facket trädde in oh hjälpte de stackars arbetande mammorna och det blev bad istället för grävning.
 
Det var lit protester när vi skulle åka hem också, men det löste sig och vi hann med lite lek hemma hos Jessica också innan det var dags för oss att åka hem.
 
Hemma så väntade moster på Vincent, hon hade ordnat en skattjakt och skatten behövde hittas. Vincent följde karta på karta innan han hittade sin paket :).
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela