Jennys tankar

"Hajklubben"

Publicerad 2014-03-20 15:19:05 i Allmänt, Vardagslyx,

Tjenixen!
 
Igår så hade vi filmkväll, jag och Anders kolla på haj-film :P.
Vi tänkte att vi ska dra igenom alla hajfilmer vi kommer över + att vi har listan på de 25 sämsta hajfilmerna :P.
Igår var det dags för Sharktopus, en helt värdelös film, den var såå dålig! Sharknado som jag Matz och brollan kolla igenom för ett tag sen var i alla fall så dålig att den blev rolig/bra :).
 
Nej, se inte den! Den 31: mars är det Haj-klubb dags igen, då blir det Sandsharks som står på schemat :), så vill ni va med oh se lite taskig film hojta till :P.
 
Va kul att tjöta lite med Anders inte sett han sen nyår, nästa gång hoppas jag de andra orkar rava sig hit :).
 
Ne nu måste jag sticka en sväng till Grums, ska prova på något jag inte gjort förut :).
 
Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela