Jennys tankar

Typiskt!

Publicerad 2014-03-19 21:55:00 i Allmänt,

Jag tänkte vara snabb och äta ett äpple i bilen på väg till jobbet. Något ni bör veta om också är att jag tvättade bilen invändigt igår och putsade fönstren. Satt där med äpplet i handen och ingen påse hade jag i bilen så jag tänkte nej, men jag kastar väl ut de.. Jag vet man gör inte så! och jag brukar inte göra så...
 
Jag vevade ner fönstret styrde lite åt kanten, tittade ut och jag hörde att fönstret var nervevat. Jag laddade rejält och veva iväg äpplet rakt i fönstret, va fan!!
 
Jag hade vevat ner rutan där bak!!
 
Jaja var bara att torka och leta äppelbitar när jag kom fram.
 
Väl framme så snöa det också..
 
Ingen bra start på dagen för själen..
 
 
Tjingeling
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela