Jennys tankar

Tisdag

Publicerad 2014-05-13 11:19:46 i Allmänt, Vardagslyx,

Idag är jag ledig, LYX. V är med förskolan på utflykt :). Han frågade mormor flera gånger när han fick lappen om det stod att mammor fick följa med. -Nej inga mammor sa mormor. -Är det säkert?.
Han är så nöjd över att han ska åka själv utan mamma, inga andra mammor får följa med säger han. Bara kompisar och pedagogerna.
 
Imorse gick vi upp och packade iordning massäcken, både spännande och stort :).
 
Så man kan väl säga att jag har det riktigt lyxigt idag, iofs borde jag städa och gå ut och greja, men jag tror jag ligger kvar här på soffan lite till :P.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-13 18:39:17

Säger han pedagoger verkligen?

Svar: Nej, han säger deras namn, men jag vill inte skriva ut dem här..
Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela