Jennys tankar

Buzzat

Publicerad 2014-09-26 22:23:00 i Allmänt, buzzador,

Hej igen på er!
Nu har det varit dåligt uppdaterat igen, men det ska jag försöka ändra på.
 
Ska börja med ett inlägg om att jag har deltagit i en kampanj via buzzador.
 
Jag är en Buzzador och det innebär att jag är med och marknadsför spännande varor och tjänster. Just nu är jag med i en kampanj för Vanish.
 
 
Jag valde att buzza på jobbet, är vi ändå är ganska många som sköter tvättmaskinen hemma. Så under en fikarast passade jag på att berätta lite och dela ut proverna jag hade fått hemskickat.
 
Min uppgift var sedan att göra ett "tvätt-test" har även använt proverna jag fick hem till att tvätta min vanliga tvätt och är positivt överraskad. Bäst av allt är att några av dem är allergi och astma förbundet märkt.
 
Gräsfläck
Chilisås
Mascara och chiliolja fläckar.
Hade även en blodfläck med på tvätt-testet som jag valt att inte visa. Lät fläckarna sitta några dagar innan jag tvättade.
 
Resultatet ser ni nedan :)
 
 
Efter en tvätt och ej förbehandlat med något.
 
Tänkte för skojs skull att jag sa göra om samma test med mitt vanliga tvättmedel, men den redovisningen får ni en annan gång :)
 
 
Tjingeling!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela