Jennys tankar

Kalasdag

Publicerad 2014-09-04 22:44:00 i Allmänt, Familjen, Firarhörnan, Hajklubben, Vänner,

Då går vi in i September och vår kalasvecka drar igång. Man hinner knappt gå hem från kalaset innan man ska iväg på nästa. 
Den 2:e fyller Thomas år, min mosters gubbe. Den 3:e är det Zack som står för att bli ett år äldre, den 4:e blir lilla lillebror 1 år äldre och vi avslutar det hela med min usin petra som fyller år den 5:e, det blir en hel del kalasande som ni ser.
 
Den 4:e när lilla lillebror fyllde år var jag passande nog ledig :).
Så jag och V passade på att åka oh hälsa på min fina vän Anders, han fyllde år i Augusti men vi hade inte lyckats få till nåt firande än.
Haj-Anders som vincent säger :P, hade en rolig lekpark på gården så den skulle provas.
 
Haj-Anders fick ett hajspel och en groda, grodan är obligatoris :P. Varje år han fyller år får han en groda av mig.
När vi kom in i hans lägenhet sa vincent "Du samlar verkligen på grodor" hahaha
 
Vincent fick en 5-års present av Anders, LEGO!! Mycke populärt.
 
Fina Anders
 
Lekparkshäng
 
När det var dags att åka hemåt, så kom vi lagomt till Fredriks tårtkalas *mums*.
 
 
Tjing tjong!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela