Jennys tankar

Kalaskväll

Publicerad 2014-09-25 23:48:00 i Allmänt, Familjen, Vardagslyx,

När Lennart fyllde år fick han av oss att vi skulle ut och äta och bio, han fick välja vilken bio så den idag var det dags. Lennart ville se Medicinen med Helen Bergström, vi var nog alla lite besvikna efter filmen, vi hade större förväntningar på den.
Innan bion var vi på leprechaun och åt, jag gillar verkligen det stället så mysigt och jag har fått en ny favoritcider :).
 
En jättetrevlig kväll så vi bestämde oss för att göra om det i slutet av oktober någon gång :)
 
Oke, då drar vi..
 
 
 
 
Nom nom, vilken smarrig hamburgare!!!
 
 
 
Tjingeling
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela