Jennys tankar

Barnparadiset

Publicerad 2015-06-23 11:35:00 i "Fynd", Allmänt,

Satt  och letade madrasser till vaggan som Matz hade när han var liten, hans madrass fanns kvar men det kändes helt rätt med en uppdatering på den.
 
Jämförde priser och läste på lite om olika madrasser innan jag bestämde mig, då vaggan inte ska användas allt för länge så ville vi inte lägga ut hur mycket pengar som helst på madrassen.
 
Jag hittade en jag gillade på Barnparadset, och slog till, då de hade bra priser på nappflaskor i glas slog jag även till och köpte 3 stycken sådana, 2 små och 1 stor, man vet ju aldrig om amningen kommer fungera eller inte.
Kort på vaggan och madrassen kommer senare, när vi bäddat i ordning, så i slutet av juli skulle jag tippa på..
 
2 av nappflaskorna.
 
Madrassen hittar ni här
Stora nappflaskan hittar ni här
Lilla nappflaskan hittar ni här 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela