Jennys tankar

Sänggavel

Publicerad 2015-05-31 21:20:00 i Allmänt, Hemmet,

Jag och Matz har letat sänggavel i en evighet nu, men inte hittat någon vi är nöjd med. Jag har velat haft en mjuk och Matz en i trä. Nån vi hittat kosta 7000 och var i tyg, men det kändes inte värt det nu när man ska ha småbarn. Men så surfade jag in på Byggmax för att kolla virke till en gungställning och där hittade vi en som vi båda gillade + att vi skulle bygga den tillsammans, så vi är faktiskt jättenöjda båda 2 nu :).
Kostade max en 500 med allt och lite tid från oss då.
Vi gjorde den på 2 helger då vi inte kände att vi ville lägga för mycket tid på det under veckorna.
 
Här är den iaf och vi är väldigt nöjda och det är huvudsaken.
 
 
Sitter och spanar på nya projekt nu, tyckte det var så himmla kul att bygga något eget :)
 
 
Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela