Jennys tankar

Lördag

Publicerad 2016-12-04 11:35:54 i Allmänt, Familjen,

Hejsan på er!
 
Denna lördag latade vi oss lite extra och hoppade över Skriodsko-kul, alla andra Lördagar är vi på Tingvalla och kollar på V som åker skridskor. Det rycker allt lite i den gamla bandynerven och det ser grymt kul ut att åka. Men än så länge har jag inte vågat mig på att försöka, är x antal år sen jag stod påå ett par skridskor.
 
Efter en mysfrukost som vi för en gångs skull åt hemma frågade vi om mormor kunde passa barnen, N sov sig igenom hela mormormyset och märkte nog inte ens att vi var borta.
Jag och Matzan passade på att gå på stan, bara han och jag. Vi fixade de sista julklapparna och lunchade, så gött att bara få va Jenny och Matz för en stund!
 
På kvällen, kväll och kväll, vid 17 ungefär påbörjade vi lucka 3 som var spela spel och äta chips något som gick hem hos 7-åringen. Även om han blir lite sur när det inte går så bra för honom.
Vi började med Tjuv och polis, sedan fortsatte vi med Mix Max.
 
Alfapet
 
och avslutade med
Labyrint.
 
Nu ska vi ta och sticka till Ikea så vi kan göra lucka 4, mer om det kommer det ikväll.
 
Tjingeling!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela