Jennys tankar

Dagar som gått

Publicerad 2016-06-14 10:49:00 i Allmänt, Familjen,

Ja det går ju inte så bra detta med blogg, skulle vilja skriva mer men tar mig aldrig tid.. Insta är jue så mycket lättare. N växer och blir stor den 27:e är han 10 månader redan, en liten och nätt bebis om man jämför med storebror.
 
 
 
 
 
 
V har haft sin första skolavslutning också och har nu sitt första riktiga sommarlov, han kommer gå på fritids 4 dagar sammanlagt i sommar. så vi ska ha sommarlovsmys hela dagarna, än så länge är det vattenspridaren som gäller, men det dröjer väl inte innan det är dags för sjön..
 
 
 
 
 
Man kanske ska ha som mål att skriva 2 gånger i veckan iaf, så man kommer ihåg nåt av de man gör.
 
Vi letar bil som tokar här jag och Matzan, då vi vill ha en ny innan semestern. Går sådär! Billån, inte billån, Ford, Volvo, Toyota, Hyundai?? Ja vart ska man börja och hur mycket pengar ska man lägga på en bil? Då vi båda kan noll och ingenting om bilar, ja ser färgen typ och ja den var fin.. När det gäller så mycket pengar vill man att det blir rätt och att man får en bra bil och inget måndagsexemplar..
 
Vi har också firat släktens färskaste 1 åring, så mysigt och fint kalas. Våra bebisar börjar bli stora, tur att min är bebis lite till iaf. Snart är det dags för 60 års galej också, så de e bara att försöka plocka ihop lite presenter, svårt svårt, vad ger man någon som har allt?
 
 
Nej plikten kallar, eller min magge kurrar barnen fick frukost imorse men jag skippa mig själv av någon okänd anledning.. Får passa på nu när N sover.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela