Jennys tankar

Hejsan

Publicerad 2018-09-10 13:21:59 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!!
Så vad är nytt, jag har bytt jobb, fortfarande blandade känslor över det hela.
Jag ska börja på poledancing, hur jag nu kunde få den idén med denna otränade kropp. Ser framför mig hur alla slänger sig upp på stången och jag står på golvet och hoppar, men de blir nog bra man måste våga leva lite också. Tänk va länge en ska vara död.
 
Ni var väl iväg och röstade igår, jag har aldrig tidigare varit så taggad på att rösta, en röst för att förbättra våra barn framtid. Har heller aldrig varit så rädd inför ett val tidigare..
 
Som ni vet, eller det kanske ni inte alls vet men jag är mer en instagramare än en bloggare, kanske av lathet?
 
 
Ska iaf försöka blogga mer nu, då jag snart ska vara med och tävla, känns som mode kan vara bra att skriva av sig.
Ledig idag efter en jobbhelg så nu ska vi snart hämta Vincent från skolan, kan ni fatta att han går i 3an nu. 
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela